19 Ekim 2015 Pazartesi

Kitap Okumayı Sevmeyen Çocuğunuza Harika Bir Kitap Önerisi...SaftirikGreg'in Günlüğü Serisi...

Çocuğunuz kitap okumayı sevmiyor ve sıkıcı olduğunu düşünüyorsa onu kitaplarla barıştırmak için kullanabileceğiniz harika bir kitap serisi Saftirik Greg'in günlüğü.

Annesinin zoruyla günlük tutmaya başlayan çeviresindeki olayları (ailesi, okulu, komşuları vb.)kendi bakış açısına göre yorumlayarak bu günlüğe aktaran farklı ve komik bir çocuğun hikayesi. Yaramaz mı? Bazılarına göre olabilir ancak ben öyle olmadığını hayatı sadece kendince yorumlamaya çalıştığını düşünüyorum. Bazen uyanıklık yapmaya çalışırken zor durumda kalan komik mi komik bir çocuk Greg.

Okuyanları kendine hayran bırakacak nitelikte bir dizi. Yıllardır okumak isterim öğrencilerim çok sever ben de önyargılı olmamakla beraber alıp bir türlü vakit ayırıp okuyamazdım geçen gün artık okuyayım dediğimde bir cildini elime aldım ve farkına bile varmadan 5 cildini birden okudum. Geri kalanları şu an ödünç verilmiş durumda onlar iade edilsin hemen alıp onları da okuyacağım. Bu denli kendini sevdiren bir kitap. Eğer çocuğunuz gerçekten kitap okumayı sevmiyorsa onu kitaplarla barıştırmak ve aslında okumanın sıkıcı olmadığını göstermek için iyi bir başlangıç olacaktır.

Tüm öğretmen ve gelenekçi anne babaların bu kitapla barışmalarını ve çocuklara bu kitabı okumamaları için yaptıkları baskıları geri çekmelerini öneririm. Onlara okumayın demek yerine siz bu kitapları okuyun. O zaman neden onların bu kitabı sevdiğini anlayabileceksiniz. Kitaplara bir şans verin ve buna kendinizden başlayın...

Hiç yorum yok: