20 Ocak 2015 Salı

Hayy Kitap'tan "Ayı Olmayan Ayı" ile Tanışın...

Bugün Hayy Kitap ile bir görüşmem vardı. Nicedir bana bıraktıkları örnek kitapları okuyacağım diye bir kenara yığılı bekletiyor ancak bir türlü yoğunluktan bakamıyordum. Bugün görüşmeden sonra utancımdan daha fazla öteleyemedim ve Frank Tashlin'in yazdığı "Ayı Olmayan Ayı" kitabını okudum. Bize kim olduğumuzu ve ne olduğumuzu söyleyen, bizi bizden daha iyi anladığını iddia edenleri çok güzel tanımlayan bir kitap. Üstelik bunu çocuklara çok güzel bir hikaye ile anlatabilecek kadar başarılı. Hayvanların dünyamızda sirkler ve hayvanat bahçelerine hapis kaldıklarını eleştirmekten tutun da, çevreye verilen zararla onların yaşam anlanlarının yok edilişini anlatacak kadar duyarlı.

Öğretmenlerin, kütüphanecilerin ve anne-babaların mutlaka okuması-okutması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Umarım okuduktan sonra bana katılır ya da kendi fikrinizi yazarsınız.




Hiç yorum yok: