10 Mayıs 2010 Pazartesi

Malatya İl Halk Kütüphanesi Web sayfası


Malatya İl Halk Kütüphanesi web sayfası...

http://www.malatyakutup.gov.tr/

Günümüzde tüm halk kütüphanelerine web üzerinden ulaşmak mümkün olabilmelidir. Yine interneet üzerinden tüm halk kütüphanelerinin çalışma saatleri, üyelik koşulları,hizmetleri ve koleksiyonu hakkında bilgi sahibi de olmak mümkün olmalıdır. Yoksa halk, evine en yakın kütüphaneden nasıl haberdar olacak? Bu kütüphanenin açık olduğu saati nereden bilecek? Nasıl üye olması gerektiğini gitmeden öğrenmesi nasıl mümkün olacak? Tüm bunlar ülkemizde hala çok büyük bir sorun ne yazık ki bir çok halk kütüphanemizin web sayfası yok. Bunun halkımızı mağdur ettiğini ve dahası kütüphaneden haberdar olmadan yaşamasına sebep olduğunu düşünüyorum. Yeni taşındım ve taşındığım bölgede evime yakın bir halk kütüphanesi henüz bulabilmiş değilim. İnternetten yaptığım tüm girişimler sonuçsuz kalıyor ya ben asla ve asla kütüphanesi olmayan bir yerde yaşıyorum ya da var olan kütüphanelere günün gerekliliği olan bir araçla ulaşmak mümkün olamamaktadır? Acaba hangisi?

Bu şartlar altında kütüphanelerini bir web sayfasına kavuşturan Malatya İl Halk Kütüphanesi çalışanlarını tebrik ediyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum ülkede kiem kütüphane kullandırım sorunu çözülmeli bir isim gösteri tabela olmaktan çıkartılmalı kiem lab işlevsel olmalı http://osmaneli.no-ip.org/ mguneyler11@gmail.com