22 Şubat 2010 Pazartesi

Bu ülkeye daha çok Muazzez Nineler lazım...

"Eskişehir'de iki torununa okuma alışkanlığı kazandırmak için düzenli olarak kütüphaneye götüren 74 yaşındaki Muazzez Balkan, adeta kitap kurdu oldu."

http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=954500&title=muazzez-nine-torunlari-kitap-okusun-diye-onlarla-yarisiyor

Gerçekten bravo haberi görünce çok mutlu oldum. Bu ülkede daha fazla Muazzez nine örneğine ihiyaç var. Hayır Muazzez Nine'ye çok kitap okuduğu için hayranlık beslemiyorum çünkü ben kütüphane kullanma alışkanlığı olan herkesin zamanla çok kitap okuma alışkanlığı edindiğinide biliyorum, görüyorum. Bence asıl önemlisi iki oturununa kitap okuma alışkanlığı kazandırmak için onları haftada iki gün kütüphaneye götürüyor olması. Buna emek harcaması, torunlarıyla ilgilenmesi ve bu iş için ilk başvurduğu yerin bir kütüphane olması. Bu gerçekten takdire değer.Ve emeğinin karşılığını almış torunları düzenli olarak kitap okuyan bireyler haline dönmüşler.

Bir yetişkinin torunları ya da çocukları kitap okuma alışkanlığı kazansın diye onları düzenli olarak kütüphaneye götürmelerine bu ülkede yeterince sık rastlanmıyor. Muazzez ninenin örnek olması dileğimle...

Hiç yorum yok: