8 Haziran 2009 Pazartesi

"Karneni göster kitabını al"

"TÜRKİYE İş Bankası, ilköğretimde okuyan çocuklara tatil armağanı olarak 1 milyon kitap dağıtıyor.
....
Çocuklara kitap armağanı için, Türkiye İş Bankası’nın Genel Müdürlük binasında düzenlenen basın toplantısına, kitabın içinde yapıtları bulunan yazarlardan Yaşar Kemal, Tahsin Yücel, Yalvaç Ural, Necati Tosuner, Muharrem Buhara da katıldı.Yazarlarımızdan Masallar ve Öyküler kitabının Sunuş’unu ben yazdım, Sonsöz de Sunay Akın’ın."
.....

http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=11800986

2 yorum:

tutbenidüşmeden dedi ki...

reklamını izledim güzel bir reklam olmuş. Güzel bir uygulama umarım çok tutar.

Yeliz ULUCAY dedi ki...

Evet bende beğendim. Geçen yılda yapılmıştı bu çalışma ve o zamanda çok tutulmuştu. Devam etmesini ve hatta çok fazla çeşitlenmesini umuyorum.