8 Haziran 2009 Pazartesi

Herkesin evine ya da işyerine yürüyüş mesafesinde bir kütüphane kampanyası :)

"Güdül’de tüm öğrencilere Milli Eğitim Bakanlığı’nın "100 temel eser" arasında gösterdiği kitaplar dağıtıldı.

Güdül Kaymakamı Cenk Hakan Karaduman, Güdül Anadolu Öğretmen Lisesi’nde düzenlenen törende, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün himayesinde başlatılan "Türkiye Okuyor" kampanyası kapsamında öğrencileri kitapla buluşturmak için çalışma başlattıklarını belirtti."

http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=11807605

Ben başlıkta bahsettiğim kampanyanın yapılacağı günleri bekliyorum, özlüyorum ve umut ediyorum. :) Çünkü tüm insanlar eşitçe kitaplara ancak böylesi bir kampanya ile kavuşabilir ve ancak o zaman okumak için evlerinde bir yer ayırmadan dahi okumayı sevebilirler.

Hiç yorum yok: