10 Mart 2009 Salı

"Dewey: dünyanın kalbine dokunan kütüphane kedisi"

Bugün Dewey'i okumayı bitirdim bir kaç şey söylemek istiyorum.

Kitabı okumaya başladığımda benim için önemli olan bir halk kütüphanesinde yaşananları bir kütüphanecinin anlatması ve sevimli bir kedinin olayın kahramanı olmasıydı. Ama kitapta hayat, hayaller ve çalışmak üzerine güzel bir öykü buldum. Kitap, sevdiğim edebi bir üsluba sahip olmasa ve bazı yazım yanlışları okurken gözüme fazlasıyla batsa da çok özel bir deneyim sunuyor.

ve Dewey gerçekti...
http://www.spencerlibrary.com/deweypics.htm

kütüphanede öyle :)
www.spencerlibrary.com

Son olarak kitaptan bir alıntıya yer vermek istiyorum...
"İşte hayat bu. Hepimiz zaman zaman traktörün bıçakları arasından geçeriz. Hepimiz yara bere içinde kalırız, kesiliriz.Bazen bıçaklar çok derin keser. Şanslı olanlar birkaç çizik, biraz kanla atlatırlar ama yine de bu en önemli şey değildir. Önemli olan orada sizi kapıp kurtaracak birnin olması, size sımsıkı sarılacak ve herşeyin yolunda olduğunu söyleyecek birinin bulunmasıdır."
s. 297.

http://www.ideefixe.com/Kitap/tanim.asp?sid=UB3D8YW7A76VM5IGQUQ2

İyi okumalar...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kedileri çok severim benimde bir kedim var iran kedisi 8 yaşında sizi çok iyi anladım çok başarılı bir kitap teşekkürler