6 Şubat 2009 Cuma

Kitap okuma kulübüne katılmak ister misiniz?

Merhabalar,
Her zaman istediğim birşeydi bir kitap (okuma) kulübüne katılmak ve yeni tanıdığım insanlarla edebiyatın -bence- o kocaman dünyası içinde kaybolmak. Ne iş yaptığımızı, kim olduğumuzu umursamadan sadece duygu ve düşüncelerimizi okuduklarımızı paylaşabilmek. Bugün birden neden o zaman bir kitap kulübü(grubu) kurmuyoruz ki dedim. Evet sevgili kitap severler İstanbulda ikamet ediyorsanız, kitap okumayı çok seviyorsanız, İstiklal'de bir kitapçının kafesinde kitaplar hakkında sohbet etmek ve yeni insanlarla tanışmak istiyorsanız bana ulaşabilirsiniz.
Şimdilik böyle bir konuda talep gelir mi bilmediğimden dolayı kulüp hakkında sadece tahmini bilgi verebilirim tam durumu katılımcılarla netleşecektir diye düşünüyorum. Başlangıç olarak 3 aylık oluşturabilir, 3 ayda 3 kitap okuyabiliriz, Yerli ya da yabancı yazar olabilir bir yazarın 3 kitabı olabileceği gibi benzer konuda yazılmış üç değişik yazarın kitabıda olabilir. Tüm bu ayrıntıları katılmak isteyenler belli olduktan sonra mailler üzerinden netleştirebiliriz diye düşünüyor ve umuyorum. [Süre, kitaplar, tür ve buluşulacak kitapçı, tarihler vb. konular)

Katılmak isteyen olursa- ki umarım olur- :) bana yulucay@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Sevgiler,

Yeliz

1 yorum:

Yeliz ULUCAY dedi ki...

Bir çok kütüphaneci arkadaşım ve bazı samimi arkadaşlarım demişti "sen böyle birşey için bu ülkede umutlanma" diye sanırım fazla hayalperestim zira hala umudumu yitirmek istemiyorum. İnat ediyorum. Sayıyı beş kişiye değil gerekirse 2 kişiye de düşürürüz hiç sorun değil eminim bu kocaman içinde milyonlarca kişinin yaşadığı şehirde bir kitap kulübünde yer almak isteyen birileri vardır... :))