24 Aralık 2008 Çarşamba

Benim ülkemde kütüphaneler hep masallarda yer alır : ) "Masal gibi bir kütüphane"

Romantik mi romantik bir projeden daha bahsetmek istiyorum. http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=10600297 yazıyı buradan okuyabilirsiniz ancak ben Sayın Loğoğlu'na sormak istiyorum sizce kütüphane nedir? Zira ben bir kütüphaneciyim ve çok iyi bilirimki kütüphane bir odadaki raflara doldurulmuş binbir kitap demek değildir ondan eminim : ))

Anladığım şudur bu tür projesi çok olan ülkeler için şunu rahatlıkla diyebiliriz hayır hayır ne iyi insan sayısı fazladır, ne insanlar paylaşımcıdır ne de her işin uzmanına danışılıp proje sonra oluşturulur? Bu ülkede gerçek kütüphane ve kütüphaneci ya yoktur ya da görmezden geliniyordur ikisinden biridir başkacada bişiy değil...

Hiç yorum yok: